طوفان

























محرمانه

چند وقتیست که دریای دلم طوفانیست

روشنایی دلم رو به زوال است

ولی

فانوس همینجاست

خشکی همینجاست

غرق شو در دل طوفان زده ام ای سکنه

به خدا گمگشته من در دل دریاست

سوگند به این جوشش طوفانی امشب

مردست هر آنکس که نینداخت خویش به آب



نظرات شما عزیزان:

JAGUAR
ساعت1:05---11 تير 1390
سلام فواد .نظرت درباره دلستر 7 میوه چیه؟

لبخند
ساعت19:42---4 تير 1390
سلام دوست عزیز، ممنونم که بهم سر زدین
شما هم وبلاگ جالبی دارین
همیشه شاد باشین


مسافر
ساعت13:35---4 تير 1390
سلام وبتون عالیه.ممنون که به من سر زدید لینکتون کردم.دوست داشتید لینکم کنید.ممنون

نليا
ساعت14:18---3 تير 1390
سلام دوست عزيز..ممنوم كه سر زديد..شما هم وب خيلي قشنگي داريد...لينكتون كردم..دوست داشتيد لينك كنيد..بازم سر بزن.سلام خیلی ممنون من هم شما رو لینک کردم فعلا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,ساعت 8:42 توسط فواد|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : Pars Skin